Dansa.. pausa.. dansa.. skriv

"You fell for her like a trigger tree
It’s understood ’cause you can’t leave"
 
Kafferast, typ. Sitter och dricker iste som jag så lycklig hittade hos amerikanarna igår. Men endå var inte det de bäst hos dem igår. Nej, jag prövade göra min egen varma macka. Det mina vänner var smaklökarnas höjdpunkt. Dom har massa olika pålägg, tror jag tog 3 olika köttsorter, tomat, lök och en skiva "vanlig" ost. Himlans så gott det blev och jag njöt i fulla drag. Plus att jag unnade mig en fanta jordgubb. Snart ska det expriment groggas på den godingen.. snart ;) Och ja, det är en sockerkick delux och det är nästan så det lägger sig som ett lager i munnen efteråt eller så kan man beskriva det som att jag blir törstigare av den. Men nej, här nere iallafall är dt ett guldkorn i vardagen. Det eller "utlands"-pepsi.
Idag är jag lite mer utvilad och spenderade kvällen med att titta på cougar town. Dom är så underbara så det är omöjligt att låta bli att skratta. Ska absolut ha ett vinglas i den storleken och jag ska absolut (utan problem i min krets) ha sådär tokiga vänner. Tror jag är nära, väldigt nära, att lyckas.
Kanske skulle sätta mig med en tidning en stund? Blir nog så :D
Sen ska det dras vidare i jobbvärlden. Vet inte rikigt vilket hörn av idéer jag ska börja men ser ut att bli avvecklingspallen allra först. Därefter den spännande inventeringen. Behöver jag säga att jag längtar? Behöver jag förtydliga ironin?
 
"en milion på banken, men ingenting att leva för.."
Om någon timme är det solning sålänge jag bara kan. Ska läsa min underbara bok med. Och njuta. varva ner. Leva. Vad händer med mig?
Ikväll är det pizza (som jag då så väl förtjänat) och efter det är det prome med bokband och sen dra Golligocken till gymmet för att inte tappa alla muskler. Tror jag fick några nya milimeter igår med kroppsskydd och vapen, men det räknas inte. Mosa lite ikväll ska bli skönt..
 
Nej, nu vart det inte någon tidning. Fikapausen är över. JOBBAAAAAA!! :D
 
"Aqui nosotros somos los mejores, no te me ajores
En la pista nos llaman "Los Matadores"
Tu haces que cualquiera se enamore
Cuando bailas al ritmo de los tambores
Esto va pa' las gatas de to's colores
Pa' las mayores, pa' las menores
Pa' las que son mas zorras que los cazadores
Pa' las mujeres que no apagan sus motores
Tenemos tu y yo algo pendiente
Tu me debes algo y lo sabes
Conmigo ella se pierde
No le rinde cuentas a nadie
Tenemos tu y yo algo pendiente
Tu me debes algo y lo sabes
Conmigo ella se pierde
No le rinde cuentas a nadie"
 
Kramar om//elinen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0