She wants it..

God kväll!
Underbar dag idag. Lite lite kallt för min smak men det är ju aldrig lagom så, jag är nöjd att slippa långkallsångerna =)
Det var träning på morgonkvisten. Eller ja, vid 11 tiden. Bamse och pappa kom ner med Bröchan oxå. Busig liten rackare det där. Bra med lite fart. (hunden alltså)
Sen smällde jag i mig en halv kebabpizza och därefter pillade vi med bilen. Gjorde den klar för de västkustenfärder den ska göra på de 4 veckor som är framför oss. Dammsög den med en skarvsladd ut genom balkongen på 3våningen. Vi är fiffiga jag och älsk. Måste sätt rätt eget ut. ;)
Lyssnade just på "give me five.." eller som man oxå kan kalla den pokerface. Haha... Kan inte låta bli att tycka låten är extra bra när jag tänker på ett barn fullt med tolkningar och bus. Dom hör det dom hör och det är det bästa som finns. Ibland önskar jag att man kunde slå om så man såg och hörde allt ur barns perspektiv.

Just nu står en tacopaj med sting i min ugn och gonar till sig. Älsk är och hyr film och jag bara älskar att sitta här och blogga lite medans han är på äventyr. I fönstret bakom mig frodas mina smultron och på diskbänken är det en stor röra. Datorn, den lilla fina, står på mitt lite röriga köksbord och jag bara andas in semester och ler ett stort leende.

På tven i vardagsrummet hör jag en syren tjuta och äntligen ser det ut som att solen ute kommer titta fram lite innan det korta mörkret lägger sig över Köping. Stan jag aldrig skulle flytta till...

Nej nu kommer menyn serveras. Tacopaj med en klick "dippmix" paprika och chili. Till det ett glas annanas drink för min del. Kommer komma ut en bild på det goda får jag hoppas :D

Nu ska jag dra mig tillbaka och börja skriva packningslistor så jag inte glömmer något viktigt som en tub till dykningen eller en bikini till stranden.
Hoppas jag kommer skriva lite mer snart igen...
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Jenny

när åker ni?

2009-07-05 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0