En trött liten tjockis i en ostädad säng

Men mett och glad endå...

Så idag har jag jobbat på som en tok, hela förmiddagen. Sen försvann suget att jobba ganska snabbt... Men jag kämpade mig igenom eftermiddagen genom att M och Stina ringde och förgylde lite av min tid. Smsade även med Jenny Penny idag. =)

Sen tog jag mig själv och mina mjukisbyxor på en prommenix. Skulle till Apoteket men det han stänga. Jag pratade nämligen med med min söta lilla pappa och gick vägen baklänges så jag missade den rätta vägen. Handlade spenat =) Sen gick jag hem igen och lagade mat.
Nu tittar jag på 2 and a half man. Klockrena vasnitt i dag.
Så har älsk ringt oxå. Myms..

Nu ska jag sy lite på min väska. Och sen prata mer med Älsk som skulle ringa när han kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0