...^^..

Idag bland galjar och kavajer fick jag för första gången höra beviset på att Mickes dåliga humor smittar av sig.
Madde kommer lallande med världens största flin.
"-Nej men, står ni fortfarande där och hänger.." "Haha ^^"
Några sekunder senare kommer en Micke som inte kan hålla sig för garv när han säger samma sak...
Jag gillar mina jobbarkompisar. Dom sätter lixom lite sväng på galjarna. Höhöhö..

Älsk är påväg hem idag. Hoppas han fick bada i badhuset och har flygit/flyger säkert hem. Idag hoppade jag in istället för en jobbarkompis på ännu en vecka i Karlsborg. Så nästa vecka är jag oxå här. Glad? Ledsen? Kännslorna är varierande beroende på i vilka banor jag tänker. Det blir iallafall jag och 5 grabbar. Önska mig lycka till...
Älsk och jag har en speckad 2dagarsledighet. Ska bli kul. Jag ska inte sova längre än honom, tidigare än honom eller gå ifrån honom på hela tiden. Myms på han..

Gick ut och gick även idag. I morgon ska jag leta rätt på min stegräknare så ska den med ner hit. Kommer nog ha massor med steg. Fast det är mäst stå och rörelser juförsig. Men kul endå =)

Nu ska jag kolla på CIS M. Ska bli kul.. Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0