Hemligheten bakom mitt magiska; vakna i tid !!

Jag måste ha en klocka i huvudet på nått vis. Den funkar aldrig kvällstid men mornar och förmiddagar när man ibland vill sova, då vaknar jag stupiett av den där klockan.
Sen tror jag att när jag sover i bilen hör rätt mycket av vad som sägs fast sollar bort det "oviktiga" och sover istället. Röster blir olika beroende på vart man är och kan man vägen så känner man lätt när man börjar närma sig.
Så jag tror alltså på en lågisk förklaring till varför jag alltid vaknar i sista kurvan innan vi svänger in till jobbet i Nora. Roligare hade det vart om jag hade någon övernaturlig kraft ^^

Helgen har innehållit ett födelsedagskalas med roliga paket (Jag älskar att ge bort paket när jag hittat nått fiffigt) och goda tilltugg, en kräftskiva med två glas alkohol som var precis lagom för en så trött Elin som jag var då, en trasig framlykta och pumpning av cykeldäck, kurragömma med polisen för att slippa böter på cykellycktan, en sovmorgon till hela 11,00 på förmiddagen, En tripp ut på landet och mor och far, kräftfiske, svampplockning med badning och busning av hunden Ludde, ett prov på min mörkerrädsla när kräftburarna skulle kollas, Flera vänder traktorkärra *LYCKA*, sjömansgryta till kvällsmat, En ny julstjärna i trä att hänga i fönstret och avslutningsvis lite popcorn. Vi åkte hem och jag slockan utan vaggning vid 23.

Nu är vi påväg till träningen. Ska bli kul... Fast jag fruktar en påkrypande förkylning. Men vad gör man inte för kanotpolon ibland =)

Sen är det packning och städning på schemat för mig. Sen cykla upp till älsk och koka sylt med hans föräldrar.

Kram på er//Elin


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tror inte alls på vad du skriver! Du har övernaturliga ting i dig ;)

ÅÅÅÅÅH VA FIN LUDDE ÄR!!!

Ses imorgonbitti, om det finns nåt kvar av dig då? Du hinner lite för mkt om helgerna. Vill du låna några döttrar för att lugna ner ambitionerna ;)

Kram kram

2009-09-13 @ 13:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0