My bad

Jag har vart kass på att skriva igen. Förlåt....
Tror inte det är såvärst många som läser och därför så kanske det inte är hela världen. Men till den som då läser ..eh jag bara snurrar. Nu fattar iallafall.

I torsdags var jag in på blocket efter älsks beskrivning och hittade ett fint ex av torrdräckt. Rätt längd och fotstorlek men sed där "S" som stod där var oroväckande. Jag hoppades på att det var en herrmodell i s. Ringde och den fanns kvar. *Lycka*
Sen var det torsdag och sista dagen för oss som jobbat in och skulle åka hem tidigt. Dagen var lång.. Fast endå var jag glad eftersom jag hade turen att vara ledig på fredagen. Skulle absolut inte klaga. NEJ!
Kom tillbaka till jobbet halv 8. Älsk plockade upp mig och vi åkte hem. Han gick till Uv-ruggbyn och jag plockade och donade här hemma.
Sen kom fredagen och Älsk hade vart ledig så han gick upp med mig. Han avr till frissan och jag handlade lite grejjer. Sen hade jag ett sånt där"Vi hinner inte med det här och jag som ville göra.." sammanbrott. Stackars älsk vad han får slita och bli arg på en sån liten skit som jag ibland. Tur han finns där så dagen går att rädd. Annars hade jag nog bara vart en blöt pöl i soffan igår.
Jag fixade fiskarna och Molly medans han grejjade med sitt och sen gick jag ner till Malmön där Gucka och vi två skulle ha skolbarn paddlandes. Solen sken och det fanns inget att klaga på.
Sen grejja vi lite på stan och tog en rulle på IC Baren med Prinsen och gucka. Det var kul. Synd bara att vi hade så brottom. För sen bar det av för att titta på torrdräckten i V-ås.
Den var ju naturligvis för liten... =(
Men nu vet jag det och att det ska kollas efter större i fortsättningen.
Sen drog vi hem till Köööping och köpte biobiljett till Diskrikt 9. För att fylla ut lite dötid åkte vi till svärföräldrarna. Jag poppade popcorn och vi tittade på en film där en man vart förvandlad till hund när han stressade upp sig. Den var kul och svärföräldrarna var glada och trevliga. Gillar att vara där. Sen vart det bio.And, I Love it. Mycket tänkvärd och smidig film. Många poänger och förutfattade meningar. Dock var det inte en film man behöver se på bio. Hade vart bra i tvsoffan hemma med.
Hem med popcorn kvar i lådan och spela AGE OF EMPIRES!!!!! ^^
Jag bara älskar det där spelet. Men jag höll på att dö efter en kvart... Men älsk räddade mig. hihi...

Nej, men nu är det ju så att älsk är i Kolsva och skjuter lite och jag har precis bestämt kläderna för kvällen och vart på systemet. Men innan kvällen ska här städas av och det ska hämtas ny soppapump till min bil och kanske även en sängmaddrass. Vi får se vart detta leder. Ska iallafall vara hos Madde kl 19,00 vad jag vet. Bäst att kolla den delen direkt.
Ha det bra så höres vi =)

Kommentarer
Postat av: En som läser -stina

ånej...väckte jag alltså kalle också...stön SRY!!!

Hoppas din kväll blev/blir bättre än eftermiddagen i hemkommunen här. En farlig plats, har ju sagt det..

Kram

2009-09-19 @ 18:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0