Så ledsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen

Molly är sjuk. Eller hon mår inte bra iallfall. Hur ska jag veta vad som är fel. Det är ju inte så att hon hoppar upp och viskar mig i örat direkt...
Tror det är riktigt illa. Min lilla hamster sitter och gungar fram och tillbaka samtidigt som det låter som att en klaff rör sig när hon andas. Jätte tydligt hörs det och hon öppnar inte ena ögat. Hon reagerar inte när man ropar, vilket hon gjorde direkt förut, hoppar inte upp i min hand och varken dricker eller äter.

Jag är värkligen jätteledsen. Vill bara vara hemma med henne och sitta bredvid henne hela natten. F*n att det ska behöva bli såhär. Och det värsta är igentligen inte att jag är ledsen. Tänk om hon har jätte ont. Och varför är det synd om mig? HON KANSKE DÖR FÖR F*N!!!!!!!

Vill inte ringa och förstöra Älsks helg hela tiden heller, Räcker med förra. Sparar mig nog att ringa ibland bara. Stackarn lägger ut pengar på saker och varje gång har det hänt nått och jag ringer och bara grinar. FY F*N!!!

Nej, hej hej på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0