sweet home..

Jag är en hemmanörd så är det..

Idag har jag handlat "endel" av Idas paket. Sen ett par pösiga byxor till mig. Storlek 46. <3
Dom kommer vara favoriterna i vinter, sanna mina ord.
Hittade en superfin skinnjacka oxå, med luva och allt. 499 kr. Men fast jag nu har fast jobb och värkligen förtjänar jackan så köpte jag den inte. Vart byxorna istället. På nått vis.....

Har hittat hur Blåtanden funkar på datorn nu med. Fint!!! Har fått fin musik av Madde, min räddare i nöden nu när min vapendragare Stina är på "hemmaplan". Madde funkar oxå bra. Riktigt bra faktiskt, men dock så går det ju aldrig att ersätta nån med nån annan. Dom funkar fint var för sig =) Haha, vad jag snurrar.

Men nu är det så jävla sent så jag kommer dö snart... Om inte sömnen inträffar snarast.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0