...

jag är trött..
trött på mig själv, mina tankar som undviker varandra och på att jag bara snurrar runt. jag förstår om alla runt mig oxå är det. Jag förstår det verkligen..
önskar bara att jag hade en liten bok där svaret på alla mina frågor stod. men en sådan bok finns ju naturligtvis inte för det är ju bara jag som vet .. varför måste det vara så?
jag har inte direkt vart en snäll en den senaste tiden, väldigt sluten och inte alls så glad som jag alltid annars brukar kunna vara. iallafall nästan alltid för det är en konst om man lyckas alla dagar på året. nu känner jag bara att jag vill vara ensam... eller nått

god kväll på er, nu ska jag tänka lite till.. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag är en kul knäpp en som ja inte vet om man vill vara som :p kul då iaf, lr ja nu med ;) men ändå :p Förstår att det är svårt att placera tankar och så, vet hur de är men mitt bästa tips ja kan ge är att prata md någon (typ mig). Mest för att prata jag kan faktis vara tyst :D kanske ta en myskväll sen prata i mörkret till sömnen slå på som på den gamla goda tiden när vi var små ;) Fast du ska prata inte jag, iaf nästan mest så, ja du fattar!! Det känns svårt hur man ska vara ibland eller vad man ska säga när du vänder dig innåt för man vet inte alls, inte på långa vägar vad som finns där inne hos dig! Svårt att vara ett stöd, man känner sig mest utanför (fast inte på ett elakt sätt) mest jobbigt lr otillräckligt eller hur man ska säga... Jag blir snurrig av att tänka på dina tankar och inte veta något alls!! Hoppas du någon gång vill öppna upp och släppa på trycket, mest för din egen skull!! Var själv om du behöver det, kan nog vara bra och testa på det med! Nykterhet är en bra ide om man vill tänka utan att bli påverkad av "drogor" Vi hörs på sms som vanligt, som nu till exempel ;) kramar (blev långt hoppas du orkar läsa mitt drabbel) :p

2010-08-18 @ 23:12:37
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0