Lite kul bilder


Vår buster som väntar på att isen ska släppa och att det ska bli plusgrader så jag kan bada.


Min vän "stödkrokodilen" ^_^


Den nya "killen" i hushållet


Världens bästa box har ny hamnat i min ägo. Detta bör alla barn se. Skit bra!!


Och denna såklart. Samma idé och minst lika bra serie. Den boxen är med min ny =)


Här är min "kryddgård" från förra året. Notera att det ni ser är endast en smultronplanta...


Snö inne i min lilla pärla. Det är så man borde skämmas...


Avslutar med en bild på hur mössan som jag stickade blev..


Nu ska jag sova efter ett årsmöte med "något jättesött och gott i fin skål" och en bit prinsessstubbe. *lycka*

Ps: Denna vecka är jag oslagbar när det gäller träning. Har vart fantastiskt duktig så jag förtjänade det där onyttiga =) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0