Ullared vart perfekt

Förra tisdagen, bara efter en arbetsdag, åkte jag, älsk och jennypenny till Ullared. Så j*vla skönt att komma ifrån en stund och så perfekt att inhandla lite kläder.
Dom hjälpte mig att hitta bra saker och jag köpte en vinterjacka med. Äntligen bokstavligt talat!!! Det vart en knallröd med vita detaljer. inte för lång och inte för kort.
Vi käkade oxå under dagen vilket vart en hamburgetallrik för mig och de andra åt kebab. Så gick vi in och röjde runt där till halv 6. Köpte lite paket också. Mycket bra..
På vägen ut åt vi semlor, på semeladagen och allt, så brassade vi hem och det var snorhalt. Bolen reagerade knappt när man bromsade och lastbilarna framför svajade i sidled med lassen när dom bromsade eller svängde lite. Det var läskigt. Men Jenny och Älsk klarade det där bra =)

Men det jag ville med detta inlägg var att jag äntligen kom iväg efter allt tjat här på bloggen och jag hade jättekul!!!! Tack Jenny för att du följde med och för att vi fick låna bilen.

//Elin


Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart jag följer med bara jag har tid och råd :) Kul var det, tack själv!

2010-02-22 @ 15:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0