I kattungarnas värld

What are words If you really don't mean them When you say them
What are words If they're only for good times Then they don't
When it's love Yeah, you say them out loud Those words, They never go away
They live on, even when we're gone...


Trodde ni jag hade tappat min texstart av bloggen? Nej nej, här kör jag hårt på det här. Jag gillar´t :)

Har precis tittat på BB på tv. Det finns kul och hemska sidor av denna brutala öppenhet som blivit mordern på tv. Jag menar, jag ahr då inget emot det. Det är så det gör ont i kroppen när man ser på det och jag spänner mig när jag ser hur dom pinas. Fast jag inte alls vet hur det är... Å andra sidan, hur frächt är det? Men jag får ju helt klart välja vad jag vill se, utbud finns det garanterat!!

Så, idag då. Jag slutade jobbet och åkte hem till Lyckliga E. Hon är underbart kär och galen och jag blir glad i hela kroppen av att höra om hennes toksträck och ideer, fantasier och händelser. Planer och allt annat tok som snurrar i hennes lilla huvud. Fottade endel och tog en prommenad. Ska försöka ta mig ut dit oftare. Det ska väll inte vara så svårt, kan ju ta med henne på promme så tränar jag ju endå. Behöver inte vara allt eller inget :) Så jag hade det mys och nu så sitter jag och småäter körsbär jag fick med mig därifrån! MUMS!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0