what a wonderful surprise!

"..Hon vet vad jag tänker,Hon skriver små lappar
Och hon vill ha mig,mitt liv i sitt liv

Ingetnting känns komplicerat,ingetnting känns svårt
För hon har blommor i sitt hår, som bara jag kan se
Hon somnar nära mig på natten och vaknar likadant
Och hon har blommor i sitt hår, som bara jag kan se

Hon har sagt det själv, jag har hört det själv
Att hon vill ha mig, mitt liv i sitt liv.."

Vaknade i morse av att någon gosade med mitt hår. Hihi, sånt är ju alltid mysigt ;)
Ville INTE gå upp. Ont i hela överkroppen och går runt med känslan av att ha 2 bildäck runt nacken och ner över axlarna. Väldigt skönt. Ni borde pröva. Och det roliga är att jag inte har tränat. Det är lite fel på mig helt enkelt. Precis som i Alice i underlandet så har jag ofödelsedagar och numera även oträningsvärk. Jag lever vidare på mitt eget lilla sagovis med häxor, prinsar och drakar runt knuten. Skulle nog kunna para ihop alla jag känner med en känd karaktär från teckande filmer. Utan problem faktiskt!
Men upp ur sängen kom jag mirakulöst tillslut. Och här sitter jag nu på eftermiddagen med en hel drös kartonger som måste gås igenom och delas upp, för inte vart det helt rätt från början inte. Hihi, blir inte lika kul då!

Låttexten ovan gick jag och nynnade på när plötsligt Mu hakade på och strax därefter fylde H i och det var 2 ljuva stämmor som hördes och jag vart så glad. Tack, ni gjorde min dag :)

Den här då: Gissa vad jag råkat köpa? Tips: de är större (och dyrare) än garn.. 
Jag tänkte nått i stil med en tröja.
Vad tror ni det var? Jag fick inte ihp det alls iallafall :)

Men nu jobba lite mer//Elinen

Ps: Ikväll träning. Ska handla lite till i morgon och hämta ut ett packet direkt efter jobbet nu snart :) ds.

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

åH!!!!! vem är jag?? vem är jag??? Inte shrek va?!?! :P Snälla inte gör mig till Shrek!!! :((



Puss på dig gullunge

2011-11-01 @ 18:08:06
Postat av: Elin

Shrek är redan "paxad" förstår du, så där kan du vara lugn. Du är lätt prinsessan i prinsessan och grodan. Har höga drömmar, jobbar röven av dig med det ena och andra, har ett himlans humör och är en god vän som är snäll mot de som förtjänar :)

2011-11-01 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0