1 dag till Kalle och total julmys

Vaknade nyss och har sovit massa timmar, utan problem! Det är som ett mirakel, fast som står på 4a ben. Min säng är underskattad och jag är lite ledsen att jag ska byta ut den.. Jag sover så himmelskt i den.. Men jag har en plan!! 39 kr för frukostbuffe på Ikea, tidigt som satan, sen ska jag pröva sängar tills jag stupar. Eller.. Nee.. Tills jag vaknar och vill hem. Stommen är så gott som klar (skönt) och måtten måste bli 160 för annars har lådorna ingen funktion. Man kan ju sova 3vuxna i en 160, om man vill. Bara man inte är rädd för att röra varandra ;)
Min säng är en god vän men det är snart dax att skiljas åt. Jag måste få gå vidare.. Fast sängstackarn är max 3 år om jag räknar rätt. Aja, så är livet när man inte kan förstora den. Bjuder på en bild på min soffa (inslagen och fin) som avslut. Nu håller jag på att kissa på mig och det är dax för frukost <3

Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0