Bara minuter till julafton..

.. och jag har lugnat mig. Det har jag.
Dagen bjöd på en vända att tända ljus på alla far- och mor-föräldrars gravar. Gillar att åka runt och säga god jul. Skänka dem en extra stor tanke innan julafton. Att dom har ett värmande ljus på julen iallafall..
Hem och åt korv och pasta, somnade i soffan till en film. Sen vaknade jag minst lika trött en timme senare och ville kräkas på allt.. Facebook var inte bra i den situationen. Bra att veta till nästa gång.. A-M och L bjöd på jätte god gröt, glögg och en skön kväll i bingosoffan! Dom gör mig så glad dom där tokarna <3 Nu är jag och familjen hemma, 200kr rikare. (Eller hur man ska se det)
Jag önskar nu för allt jag är värld att snön inte blåser av träden och att vinden slutar blåsa helt för en vecka eller så. Jag vill ta kort på mitt sagoland!!
God natt mina vänner//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0