Bil-lös

Hon tog min bil!! Den där jag snor en bit av sängen av.. Vilken fuling!! Får man göra så? Aja, hon kom till jobbet iallafall :) Det ligger 2 gobollar bredvid mig nu. Bara 1 i sin egen säng. Jag är trötter jag men ska väcka dom små om 45 minuter. Vet inte vad jag ska pyssla med fram till Mu kommer hem. Höra av mig till T, köpa mer färg och maskeringstejp (breeed) och sova massor tror jag. Så jag kan greja i natt i lägenheten är planen. Måste få lite gjort idag med.. Det är inte allt för mycket kvar men endå sånna där moment som torkning tar ju TID! Jag har inget sånt på hyllan till övers.. Inte sån tid iallafall. Se om Björn tittar över med. Oj vad grejer det vart.. Aja, sova behövs iallafall..

Kramar om//Elinen


Kommentarer
Postat av: stina

Du glimmar gumman!! =)

2012-12-28 @ 19:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0