Det är faktiskt skönt ute

Jag ville bara berätta att det är riktigt skönt ute idag. Ska gå till mig och byta om efter att ha lämnat matvaror hos Mu. Sen får vi se om det blir en promenad som jag önskar i fina vädret eller om det blir att greja direkt. Å grannarnas vägar borde promenaden vara att föredra.. Så skyller på att dom vill sova!
Sen blir det måla måla måla tills orken är helt slut. (efter nattens lilla sömn borde det inte vara så länge tyvärr..)
Gjorde ett klipp igår. Köpte hela 4paket lax. Så nu har jag en stund.. Ska försöka ta med köket hemmifrån så jag kan laga mat på riktigt snart. Jobbigt att behöva gå över till Mu, fast det är mysigt där.

Nej, dra igång dagen och krama barnen hejdå!!
Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0