Det finns vänner och så finns det "vänner"

Jag har fina vänner! Ni vet det va? Fina vänner som i arbetskamrater, träningskamrater och så dom där stackarna som är släkt ;)
Tack <3

Nu ska jag göra mig av med en inte lika god vän som dök upp helt oanmäld och ovälkommen. Förkylningen!! Iiinte okej.. Fast efter klädvalet igår så är det kanske Inge konstigt?! Aja..
Upp och starta dagen!
Jag har bestämt att vara glad för jobb bytet tills jag kan motbevisa det "braiga" och det känns som en rätt okej lösning efter min VAD-ÄR-DET-FÖR-FEL-PÅ-MIG panik igår (eller vad man kan kalla det)
Aja, kurera förkylning och ta emot soffa är nog i stort allt snormaja här kommer orka idag. Ska nog lyssna på Lola och stressa ner, blir ju ingen ork kvar om det ska bli fler fel på mig än såhär..

Många går på ledigt idag!! Kuul!
3 dagar kvar till julafton. Jippiiiiiii!!
Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0