Drömmer om väckarklockan

Ryggen har någon form av krampkänsla från 1dm över svanken och upp till under skulderbladen. Det är galet obehagligt..
I övrigt är jag konstigt pigg.. Säkert för att innebandyn gjorde mig så trött så att jag sovit tungt. Ska töja på käkmuskelen idag med, för är rädd att det låser sig när jag gäspar snart.
Annars är det prata med bostadsföreningen och sandpappra vidare på tapeterna. Pappa golv och hoppas att dagen innehåller mindre tjafs än igår. Det känns så onödigt, men jag orkar inte bli daddad med. Det är mitt och jag lyssnar så gärna och tar råd och idéer i mina planer. Men inte blint..
Nåja, hoppas som vanligt :)
Det är morgon mina vänner och bara 6st dagar till julafton. Hualigen..
På fredag kväll/lördag morgon går jag på julledigt i 3 dagar (är planen) Ska vara hemma och städa mammas kök (kantstött tradition) och fika med A-M och L och massa annat. Kanske åker någon sväng med dit vinden bär för att komma ifrån någon timme. Det tär på en att fortfarande bo hemma. Onödigt..
Måste kolla om min sängstomme är på rea oxå. DET skulle sitta fint som snus! Det är trötta barn i soffan där ute idag. Tokskruttar som kämpar mot sömnen var eviga kväll.. <3
20 uppesittar Bingolotter sålda åt klubben! SKITKUL :D
Nu dra igång mig på nått sätt!
God morgon kramar//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0