Du väckte mig i morse..

.. genom att skälla på mig. Jag vaknade med ett ryck, suckade och kände pulsen av rädsla och oförstånd. Du får gärna tala med mig och jag kan förstå om du inte ser mig ha tid annat än när jag sover. Men jag ber dig, låt mina drömmar vara fria..

Vaknade trött! Ska nog bestämma en dag när jag får sova hela dagen om jag vill. Mellandagarna kanske!? Skulle vart så igår, för gjorde inte många knop, men ville se så mycket jag kunde av musikhjälpen när jag "hade tid" och då kan iallafall inte jag sova. När det är sånna här saker så önskar jag att jag inte hade nått liv så jag bara kunde glo dagarna igenom, sova när jag somna, beställa hem pizza och bara bara titta.. Ingen dygnsrytm, bara njuta! Men så är inte mitt liv och jag skulle säkert inte klara det. Kan ju drömma!
Kommer iallafall sakna Musikhjälpen när det ikväll kommer sluta sända. Dock är dom värda lite mat nu, Kodjo, Gina och Jason :)

Nu ska det plitas vidare på julkort!
Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0