Gammaldags julmarknad

I gamla stan är det idag julmarknad!
Mamma ska stå och sälja och jag ska dit och stötta. Det är ju kallt..
Igår stod vi i Kmv-lokalen. Eller vi och vi vet jag inte. Hon stod och sålde och jag tittade på, satt bredvid som stöd eller kollade runt. Mötte även 2 goa ungdomar! Resultatet av det blev att jag köpte fikabröd och vantar. Fikabrödet blev pappa glad över och vantarna blir perfekta idag :) (rosa är dom lite med)
Idag ska jag ta bilder. Det är utomhus. Det är första advent och det är enligt min kalender äntligen dax för julmusik! Kanske dra mig upp ur sängen!? Kroppen säger inte allt för glatt ifrån om jag säger så.. men får ta med en stol och sitta mycket :)
Kom och kramas vettja!!

Ha en underbar 1a advent där ute.
Kramar//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0