Har jag någonsin vart en morgonmänniska?

.. Jag vet då inte. Stundvis kanske. Men lingon glögg gillar jag inte iallafall och det är ju bra att veta. Tror jag.. Jag är trött! Morgon j*vla trött! Jag gillar Gillmore girls oxå. Jag har gått och blivit en tjej-serie brud. Vad har hänt!? Tjejfilmer alltid, och tårar, lyckliga slut och kärlek såklart! Men serier, fler fler fler serier. Oj oj oj! Kan det vara för att jag är så trött, ligger i soffan och inte orkar byta kanal? Eller gillar jag det?
Härliga livsproblem jag har. I-landsproblem så det skriker om det. Men fast det är irriterande så är det skönt oxå. För jag är i Sverige och jag har det trotts allt rätt bra!
Nu blir det tvättstugan igen. Spännande att se vad mina kläder tagit för färg denna gång :)
Kram//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0