Idag är dagen då jag blir ren

Idag är dagen det smäller! Jag ska äntligen bada isvak!! Det ska bli så jävla skönt.. Känslan efteråt är så fri och lätt.
Fast först måsta jag komma ur sängen annars vette f*n. Sen ska det handlas mer takfärg och bred maskeringstejp. Sen ska det målas igen. Sista lagret tak i vardagsrummet och börja med väggarna i sovrummet. (Mu hoppppppppade på mig!!!!!!) Kläder ska jag med ha på mig. Suck!! Och det kuligaste med målandet är att enda belysningen som funkar just nu med urdragna proppar är köksbänkarna. Ha ha!! I love it!! Just, Björn kommer ju "snart" oxå. Nej, ut i familjekaoset nu då :) Kul dag ska det bli som avslutas med middag hos G. Det ska bli kul att se vad vi får där till vinet!
Men dagens höjdare är helt klart isvaken!! Längtar.. (Just nu)

Trevlig lördag på er där ute!!
Kramar //Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0