Jag tror att detta är vad man kallar...

... Försovning delux!!
Vet inte vad som hände. Det bara blidde att jag drog mig så länge att jag tappade fotfästet. Det var dock inte värt det då det bara var mardrömmar och jag har kramp i käkmuskeln under örat fortfarande. Det positiva i det hela är att jag hoppas ha mer energi till eftermiddagen (har hört det är så det ska gå till) så folk slipper bli irriterade. Så jag kan få vara glad och inte frånvarande i min halv-sovar-värld.
Nu ska jag starta spotify och puttsa väggarna tills mamma kommer och ska toka loss efter 2 tiden. Ge mig energi nu!!!
7 dagar till underbar julafton!
(Inte för att jag vet varför denna blir så kanonbra, men den ska bara vara det helt enkelt. För det är ju jul!)

Kramar om//Elinen
Ps: här är min nya följeslagare! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0