Julaftons morgon

Tänk vad tiden går, idag är det julafton!
Idag skulle lägenheten vara klar, julklapparna inslagna och jag glad från topp till tå. Jag får nöja mig, såhär på morgonkvisten, med att vara till fred med att det är jul :)
Jag hör inte ett ljud i hela huset, så vågar inte gå upp och kissa. Hade behövt det lixom.. Men mamma sa sovmorgon och jag tänker inte vara den som väcker pappa.
Från min lilla glugg ser det ut som att min önskan slog in och att snön är kvar på träden. Blir lång promenad idag!! Det kan behövas ihop med julmat och godis som säkert intas idag. Ska bli kul med Kalle anka och julmusik dagen igenom <3

God jul kramar på er mina vänner!!
//Elin

Ps: när jag var liten fick vi alltid ett morgonpaket! Ibland vaknade jag mitt i natten efter att tomten vart där och tjuvöppnade det för att kunna sova vidare. De senaste åren jag hade julstrumpa fick vi böcker, så vi hade nått att pyssla med i väntan på tomten. Smart som sjutton!! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0