Karma!?

Ja. Dagen kunde vart bättre. Men det vart skratt från oväntade håll, massor gjort i lägenheten och avslutningsvis en 4,5 timmes prat med min faster. Hon är fortfarande min idol. Hon är och har alltid varit en stark kvinna med hjärtat på rätt ställe och förstånd att stå och gå. Hon berättade mycket kul och lärorikt idag. Saker jag aldrig fått veta om hon inte sagt dom, för ingen annan skulle berätta sånna hårda ord för mig om någon jag älskar så.. Sanningen!! Ur hennes synvinkel.. Men endå sanningen. Så mycket jag aldrig förens idag haft kunskapen att förstå. Jag var bara ett barn då, skyddad och älskad. Men nu vet jag mer och det ger mig ro och trygghet.
Tack faster. Du betyder mer än du anar.. Du håller ihop oss. Önskar jag var som du <3

God natt på er! //Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0