Mamma <3 dotter dag

Idag var sen länge en bokad mor och dotter dag! Efter några timmars sömn och en kropp som hatade mig när jag vakna vart det endå en bra morgon. Jag hittade en färgsprakande stor tröja som varken satt tajt eller såg ut som ett tält och jag fick låna mammas vinterjacka. Han knäppa några kort och sen körde pappa oss till Kolsva-city för att bli frissade på Saras salong av våran Goa frisör Li.. Vart färg och mycket sax idag, vilket var skönt och kul. Träffade Gullan, en liten plattnäsad 5månaders valp med full fart och mycket vilja. Härlig som få!
Sen vart det att köpa "love à..." (hur det nu stavas) som vi vart starkt rekommenderade att se av vår frisör. Även en flaska Lingon och pepparkaka-glögg. Sen smet vi in på ett café och tog oss en räkmacka och varmt i glaset. Pratade livets alla allvar, nu och då! Det är så annorlunda, sanningen och hur man upplevde allt som barn. Sanningen kanske ibland kan vara en blandning.
Pappa hämtade upp oss, småfrusna och fina. Körde hem och där vart det film, popcorn och glögg. Bröderna lagade kvällsmaten och sen har jag duschat, haft ansiktsmask och nu är jag sen länge död igen..
Så godnatt på er alla!!
Kramar//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0