Morgon stund har guld i mun

Det ÄR musikhjälpen som står för väckandet idag. Jag har hunnit sparka Mu på smalbenet, blivit hoppad på och haft ångest om att det är morgon de senaste 30 minuterna. Jag skulle inte ha något emot att sova bort dagar just i detta läge. Sova bort tankar, måsten och ladda upp batteriet som jag faktiskt inte gjort än. Mitt eget fel.. Men jag har inte tid..
Och hur kul är det att sova när musikhjälpen rullar på tven? Inte nå lockande alls kan jag lova. Tror jag ska unna mig 2 svolverpastejs-mackor nu.. Mu's akvarie-hajar tuggar högt i akvariet och mina servetter som jag packade upp igår som skulle vara rosa, är totalt blekta. Kan någon berätta hur det gick till? Dom har legat i en mörk låda på Mu's vind, inte vart på solsemester.. (Tror jag..)
Största ångesten idag är absolut att jag missar medaljcermonin. Allt vart sabbat från grunden med att vara ensam, vänner som inte är mina, helvetes j*vla SJ som inte klarar snö och min egen optimism fick sig en törn delux! *svider* Hur som helst, jag är slagen, men vet inte om det går neråt eller uppåt. Det får ses senare.. Nu, VAKNA!!!!!!
Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0