Musikhjälpen

Kom igen nu alla. En 50lapp räcker! Självkänslan höjs och man blir lite extra jul-mys-nöjd över sig själv..
Hoppa kebaben och ta en påse nudlar istället och skänk det du sparat.
Jag kan inte slita mig från tven där musikhjälpen nu är live på SVT2. Vill se. Samtidigt inte.. För nu är det panik-påtiden att gå upp och röjja vidare i min träkoja. Hittade diskstället igår hemma på landet, i en kartong, som stått på mitt rum och tagit plats i 1år. Lovely indeed!! Finns massa massa massa att göra. Och vet ni, jag har dessutom bredbandsbolagets "Plupp" i hallen och Kbab i vardagsrummet. Suck och stön! Att dom inte lämnar en "Detta har du i din lägenhet" till mig, hade jag behövt..
Nu kommer en hel reflexvästkonvoj med förskolebarn och ställer sig utanför glasburen i Malmö.
Mys!

Solen är uppe!
Lev gott mina vänner, jag ska försöka sparka igång efter totaldålig sömn i flera dagar! Vill man kan man har jag hört!!
Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0