Nu är det kväller

Bilen var betydligt trasigare än jag trodde. Än vad någon trodde.. Tur det gick bra med Stora-lilla-bror och tur han missade telefonstolpen med den decimeter som han hade tillgodo. Men det är lite synd om min bil just nu. Den behöver lite skruvar så den håller ihop en stund till och gå igenom besiktningen. Handbromsen hade med givit upp och när jag hade brutit mig in till beläggen så var det ett självklart fel. Metall mot metall funkar lixom inte så bra som det gör med lite belägg. Då spelar det ingen roll hur mycket man drar åt handbromsvajern.
Men nu är det ingen ide att sörja min fina bil som faller sönder. Istället vara glad över att det gick bra med Bror och att bilen faktiskt funkar.
Nu lite stak-pynt och julkorts-görande.
Kram på er!!
//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0