Recension

Årets julkalender är en fortsättning på en av SVTs bästa. Jag hade en viss oro, men nu är den som bortblåst. Behövde inte ens tänka "det var bättre förr", för det var det de var på min tid. Julkalendern hade mening och poäng. Jul i Kapernaum var ännu en sån, en riktig julkalender.
I år körde svt med ett säkert kort! Dom hade kunnat sabba det. Dom hade kunnat förstört alla minnen. Istället körde dom på samma intromusik och spännings-musik. Och, som det ryktades om innan, ett av spökena är "original" med. Efter att nu ha sätt första avsnittet vill jag inte missa de som kommer de närmsta 23 dagarna. Heja svt! Ni har gjort min decembermånad ännu bättre och jag funderar redan på om jag inte måste skaffa tv nu med en gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0