Slappna av tack

Jag är trött (typ död) och hela kroppen är paj. Men endå är den här ovana smärtan såpass irriterande att det inte går att koppla bort. Konstigt.. Har ju vart med om värre på många sätt.
Och hur kan man stressa i sömnen? Jag fattar mig inte på min kropp..

Nåväl, jag har tydligen äckliga fetischer har jag fått veta på kvällskvisten. Spännande att få diagnosen senare, helt klart! För jag har liite dålig koll på mina ovanor (tydligen)
Imorgon ska jag sälja lotter och åka till V-ås. Pappa ska vara hemma, han har gjort mer än mycket redan och jag ska träna, tvätta och sen kuta runt med lite lotter innan mamma slutar.
Kommer ni ihåg min julklapp till mig själv? Jag ska köpa en kompis som ska få bo med mig. Jag längtar så mycket. För den dagen är det klart i min lägenhet! Längtar mig sönder och samman..

Nej nu vaknade Mu.. Försöka sova igen. Det var mycket lättare i soffan med go-ungarna!
God natt kram//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0