Snöstorm delux

Vaknade, sent som vanligt (7) och tog mig ner till en pappa som bjöd på fjällyoghurt och macka med leverpastej. Plockade ihop mitt pysslande som jag inte han göra klart tyvärr. Mer en annan dag av den varan. Betalade Flixens julklapp och min målarfärg och sen var pappa så stressad så det var lika bra att jag åkte till min innebandyträning med jobbet. Han med råge fast det var snöstorm och jag var tvungen att hitta mina gympaskor i lägenheten oxå. Körde så lugnt och fint så..
Så var det innebandy med målvakt och 3 var på plan. Jätte kul hade vi, ända till Herr "Ove" gjorde en fin fin vrickning. Ingen hade nått att linda med och fotknölen vart läskigt svullen på honom. Stackarn.. Men sen spelade vi sista utan avbytare och jag tror jag dog i några minuter. Men jag har nog blivit lite bättre tror jag, mer spelförståelse. Nu mer kondis så blir det här ännu roligare!!!
Sen har jag legat på spikmattan och somnade. Badade en sväng och sen blev det efter vinterkläder och sen såklart PANNKAKONSDAG!!!!!
Nu är dom mätta och glada i detta hushåll. Jag ska gå igenom mina julsaker nu, sen vet jag inte.. Skulle vilja sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0