Stjärnbrist

Julbordet var kul. Jag fick en chokladask på lotteriet som jag nyss gav till min pappa. Vi åt, hade snappsvise-tävling och tackade av en vän som går i pension nästa vecka. Vi var kvar någon timme och sen gick vi hem till Olsson och festa vidare. Jag tog på mig skivDJ-rollen. Svårt ju.. Men det var en skön kväll med många kramar. Åkte hem runt 2 tiden och somnade något död runt 3. Men sen så var man vaken runt 8. Inte lika kul denna gång som det var för nått år sen..
Musikhjälpen åkte på och barnen ramlade in. Duschade och sen låg jag i soffan till runt 3 på eftermiddagen. Tittade störtlopp och sen fortsatte musikhjälpen och ja, det rullade på bra! Pappa ringde och ville ha med mig hem så jag hakade på och det slutade med en stor fin snögubbe :D Nyss ätit och nu film. Skön kväll..
Kramar om massor//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0