Tapeter-check!!

Så då var dom på plats. Väven sitter där den ska. Nu ska vi bara hoppas på att jag kan få svar på vad det är för färgkod. Och sen ska det målas för fullt. Det ska bli kul att bli färgad igen, som jag trivs. Mååååla <3
Idag har det även diskats och städats i min träkoja. Pappa har blivit bjuden på den klart första riktiga maträtten på min spis. Det blev spagetti och makaroner! Pappa och jag gjorde ett bra jobb med väven och det vart mer än en burk med vävlim kvar. Det kan bli väldigt kul att ha i framtiden :)
Sen har jag gått till Bivur och hämtat Bingolotter och vidare till big inn för att handla och sen hem till Mu. Nu har vi ätit pannkakor och jag är helt död och vill sova.. Tråkig! Men det är jobbigt att ha ont hela dagarna..
Så nu lägger jag av redan, fast det finns mer att berätta, som alltid!

Kram på er mina vänner//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0