Tappat en del av mig..

Mitt guldhjärta på tanden försvann idag. När är oklart. Nu sitter bara den förbannade plastbiten kvar till ingen nytta och kommer bli ful.. Suck! Det blir till att ta bort den, men då vill jag ha råd att göra yttligare en sak i samma veva. Så det får vänta lite..

Idag har jag rört på hullet, förberett massor i lägenheten, maskerar, bjudit Ivarr på mat och pratat skit och slutligen målat tak i en evighet. Färgen tog slut så nu behövs det mer sånt oxå. Bjöds på fiskbullar och mos när jag kom till Madde och nu är jag trött och ska sova. Fis L har inte somnat än och ligger mellan oss. Skitunge!! Vill inte sova vill jag kalla det. Ligger man inte still och blundar kan det vara svårt. Men det är inte barnlogik, och han är ju rätt gullig den lilla propellern bara han somnat och inte sparkas allt för mycket :P
Nåväl, nu ska jag sova. Satans vad sent det är..
Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0