God morgon världen!

Äntligen hemma på riktigt.
Har landat och kan erkänna att jag i detta nu sitter i en soffa och mår väldigt bra. Tar det ovanligt lugnt. Nästan obehagligt och oelinit lugnt.. Hemma med sjuk skitunge idag på förmiddagen. Har slö läge framför tven och väntar på att stink-snuttisarna ska vara klara i tvättmaskinen. Min familjs nya bil har fått spunk så den är på verkstad. Ska se hur allt löser sig med den. Synd om dem.. Har alltså träffat pappa 2 gånger idag. Jippi!!!! :) (iallafall nått bra i det hela) Insåg igår kväll att jag missade veckans chans att boka tatueringstid. Måste minnas det på måndag så det blir spikat. Har pratat tatueringar med en gammal jobbarkompis som vill göra en as fin med olika filmkaraktärer, men vet inte om hon vågar.. Jag både peppar och skräms inom ämnet. Ärlighet är bra i detta fall anser jag.

Dagen kommer inte vara såhär fridfull speciellt länge. I eftermiddag ska jag och min mamma åka på äventyr. Ska bli riktigt mysigt <3 Vi ska till Åsby, Hallstamöbelautlet, väga mamma i v-ås och avsluta med IKEA!!!! Kul kul kul kul!! Mamma har vart grym och gått ner en hel massa kilon. Ska se om jag hittar någon inspiration när jag nu är med en sväng :)
Men Ikea är höjdpunkten och målet med resan. Det kommer bli lite taklampor och ta mått och söka inspiration till min trädkoja. Myys <3
Bra dag helt klart på alla sätt :)
Hoppas ni med får en kanondag!
Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0