med vind/medvind?

Bilen- trasiga
Kameran- funkar inte
Kroppen- strejkar 
Jobbet- är fullt av dummisar  (inte bara dock)
Magen- hatar mig
Sömnen- är full av jobbiga drömmar

Lägenheten är ostädad. Diskberget växer.
Jag vill bara sova bort mitt liv lite.. vakna upp lite rikare, klokare och mer energi till att vara bara glada jag som inte bryr mig om allt dumt. Eller ja, försöker blunda och ducka iaf.

Det värsta idag måste ändå vart när en mindre perfekt människa klagade till en av mina vänner på att jag "inte jobbade". Enkelt översatt..

Det bästa var att jag fick tag i ett nytt 1616 batteri som skulle rädda min kamera. Tyvärr gjorde det inte det.. (stort tyvärr)
Men det kunde gått.. om jag hade haft lite tur. Eller hur?! :)

Nu äta. Svära över disken. Hoppas på att bli glad och trevlig igen. Typ snart..
Skönt att rymma i helgen med sanningen bredvid mig i mänsklig eller medvetenhetens skepnad. Hur som, snart där!
Vila och äta kräftor 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0