medeltid

Vaknade med världens huvudvärk och galet trött. Snorig som f*n.
Ingen feber, så i med en dos värktablett och iväg till jobbet. Väskan var ju packad och ikväll skulle det bli fest. Alkohol, fint väder och härliga människor. Men huvudvärken stannade och energin kom aldrig på besök. Så efter jobbet bar jag av hem. Sovit på soffan och försökte hitta energi. Nix. Dock har mitt nya batteri till kameran kommit så ska väl pröva det. Utöver det? Inget.. 
Mår som en påse skit. Haha! Karma is a bitch.

Så bara fortsätta vara tråkig då 😐
Hoppas ni får en bättre start på helgen mina vänner. Jag ska vila och samla all kraft för en toppendag i solen i morgon 👌 Inställning löser mycket har jag hört!

Ta hand om er//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0