press

Vilja. Trygghet. Ork. Engagemang. TID!
Fokuset ligger mycket på J. Sant så sant Men vill jag spela i Arboga? Vill jag pendla? Spela och krångla med nya brudar. Satsa eller ge upp. Ha de flesta helger fram till tidigast mars uppbokade. Nykter är inte problemet..
Och om jag vill, vart vill jag vara? Vart trivs jag? 
Box å kicken då? Och yogan jag ville ge en chans? När allt var i stan kunde jag springa emellan och endå var klockan max 9 när jag kom hem. Så skönt! Och lyxen att mjuka upp musklerna efter ett pass med promenad hem. En fröjd ♡
Inte nog med det. Vara förkyld är kul har jag hört!! Nej vinna några hundratusen så livet kunde komma på fötter vore det bästa nu ;)

Ta hand om er onsdag//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0