2,3,4,5..

Han gör mig glad. Blonderar mig och förvirrar men dom där fjärilarna i magen gör det omöjligt att göra annat. Det bara gör mig glad. Och han luktar såå gott! Och hans kramar.. Ja! Tomten, kan man få en sen julklapp? (Eller en tidig beroende på hur man vill se det) Han är något extra..

Den här helgen har vart lång och kort i samma andetag. Började fredagen med att handla mat när jag slutade 4a. Sen sov jag en stund och därefter vart det fest. 30+25. Det var en spännande blandning människor och helt klart en oförglömlig kväll. Nej nu tog jag i.. 
Lördag fick jag bjuda den där mysiga människan på frukost. Ja, eller mer åt brunch kanske. Sen bakade jag biskvier med min skallebank. Citron biskvier. Och sen var han där igen. I min soffa, dj på min telefon och ett spännande hunger-humör. Haha. 
Så vart det idag och då vart det en sväng till landet. Bjudna på mat och lyssna på strul. Gosa med hundarna och sen in till stan. Sno några kramar av den där fina människan och sen iväg med bror och åka pulka. Skottade fram min bil när hela kopenga skulle åka just där och då. Men det blev gjort och jag fick fnittra lite då med ;) Sen vart det bakning. Kladdkaka. Ja mycket baka har det blivit. 
Men nu sova. Trött som få.
Ta hand om er! //E



Kommentarer
Postat av: Carola

Men Elin, har du gått och kärat ner dig? <3
Åh va härligt... Glad för dig!! Och lyckos han!!

Svar: Ja, nått sånt. men han är nog inte lika medveten om det och en retsticka så ibland inte ens värd det ;) (nått sånt) Han får min värld ur balans, och det är en spännande känsla ☆
elinvonfisen.blogg.se

2015-02-04 @ 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0