som en saga

Fast nått är fel. Jag är fel. Mitt huvud är fel..

Mina helger är himmelska, han är mer än jag förtjänar och jag har turen att få lära känna honom mer och mer varje dag. Han ger mig sin tid.
Men mina veckor tappar struktur och skärpa. Det blir vad jag gör det till. Jag gör det mot mig själv. Men jag är en hopplös tänkare.. 
Så denna vecka är målet att komma tillbaka. Hoppa upp på hästen. Inget blir bra av att mina hjärnspöken får härja fritt..

Så, dagens filmer.
Taken- bra! Inte ok innan man ska resa själv. Men bra :) Ska se 2an tror jag.
Colombiana- gillade den skarpt. Mycket bra inför en resa.

Så filmer jag rekommenderar!
Vad som hänt med mina nätter? Jag vill ha dem. Jag kräver dem! Dom är mina. Vakna. Skarpa. Givande.Tyvärr har jag för höga sömnkrav och ett jobb som börjar 7. Så jag räknar med att hålla som längst veckan ut.

Så veckans fokus? Träna och måla. Antagligen hinner jag bara träna och städa. För det är siktigt här och alla kläder snart Slut. Men desto fortare veckan går, desto fortare får jag träffa honom igen ♡ 
Död åt hjärnspöken..

Jag vill ramla ner i facket som gränslöst älskande igen. Jag vill tro. Jag vill våga hoppa från månen..

Ta hand om er//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0