allt eller inget

Jag tror jag borde känna det hela bättre. Men varför borde jag? Vad borde jag? 

Ja, jag lyckades iaf spy ur mig bu och bä i det här med trasiga förhållanden igår. Och ja, gräset är alltid grönare på andra sidan. Men skaffa dig en trädgårdsmästare eller se till att ta hand om den själv så kan den vara minst lika fin. Det du ser av den på andra sidan är det du vill se. Där finns inget allvar och inte hela bilden. Bara det gröna. Det nyfikna. Det spännande.. Men om det är bättre, det vet du aldrig. Så satsa allt på det du har eller ge upp. Ingen av vägarna är lättare. Allt gör ont..
Dom valde varandra, igen, efter 8,5 år så fortsätter dom. Det är fint.. för nått är det ju med dem. Lycka till mina vänner ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0