cupcakes och kvalitet

Det är en mjuk bra känsla i hela kroppen. Jobbig att ta in, för jag vet inte vad jag vågar göra med den. Njuta? Låta den gro? Eller bara låta den kittla min nyfikenhet och sen släppa för att bara hoppas att den ska komma igen? Tankar.. jag både älskar och hatar dem. Ibland vore det bara så skönt om jag kunde släppa dem och bara leva.. 
Jag har haft en toppendag. På så många vis. Jag har haft musik, jag har bakat och jag har haft en människa här som gör mig så gott. Så gott! Det är bra.. 
Var ut och frös lite på balkongen innan jag kröp ner i sängen. Det är stjärnklart och friskt. Tyvärr kalla vindar.. Längtar tills jag kan vara där ute mer igen. Längtar efter ljuset.
Men nu ska jag blunda, och bara njuta av att det är helg, jag har kurat ner mig i min sköna säng och som toppen på glassen önskar och hoppas jag på snälla drömmar. Jag har ältat så jag klarar mig livet ut för längesen.. ge mig mina drömmar tillbaka! 

Sov gott för i morgon är en ny dag!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0