dag (s)

Igår var en rätt vrickad dag och idag ser inte  ut att bli mer "normal" om jag uttrycker det så. Skadar ingen skadad ;) Jobbar själv vilket är förbannat skönt! Fredagslyx och musiken flödar. Skadar inte att vara lite osocial ibland. Ikväll ska det bakas lite till mor och far och så laga nån smarrig mat jag kan leva på över helgen. Bra plan! Och sen är det ju handboll på tv och då får man äta popcorn/chips härliga idéer, synd att det är så många matcher.. :P 
Ja det blir säkert ändrade planer. Men vad gör det? Det är ju omplanerat tusen gånger denna vecka. Tur jag saknar form och bara kastar mig runt. Den dagen jag inte gör det längre kommer många försvinna :P 

Åter jobba! Eller dansa runt snarare ;)
Ha en toppendag/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0