drömma sött




Dagen vart inte som jag ville. Tog inte tag i nått. Gick till Mu fram å tillbaka, dammsög, skurade golv och diskade till medlet tog slut och tvättade av badrummet. Sen dog jag i soffan framför en härlig serie och sen spelade jag lite. Kul var det. Längesedan sist. Men nu går ögonen i kors igen. Hade velat gjort dagen lite bättre men fick inte tummen ur :P
Nåväl, tillbaka till verkligheten i morgon. Hoppas den bjuder på lite roliga överraskningar så det inte bara rinner ut i sanden och blir nada. Det vore kass.. kanske till och med värdelöst. Ha ha, karma och ödet får väl rodda i det. Jag ska sova.
Ta hand om er//E

Humor. En fråga jag skulle kunna ställa ochi samma andetag kunna svara så med. Drömmar är viktiga, glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0