en snöig dag är snart förbi

Jag har hittat ett läge där jag inte tänker sönder saker idag. Framför tven framför en bra serie. Visst glider fantasin iväg men.. sån är jag ;) 
Så inte kuta runt och städa och plocka och ta i alla måsten, för då snurrar allt på. Ska hitta ett mellanläge.

Nåväl, när jag väl kom upp ur sängen vart mycket gjort och det är undan plockat, diskat och tillfixat. Sen vart jag hungrig och gick till coop. Där fick jag uppleva en fantastisk doft. Den har vart i mitt hår, på mina kläder och på en filt Förut. Japp, jag är knasig. Men jag kan lixom inte uttrycka det. För jag känner mig före mig själv på nått vis. Han gör mig glad. Jag blir otroligt korkad i närheten av honom. Jag fnittrar sönder. Och kan inte sluta glo på honom. Ja, fjortis. Men jag bara stoppar mig själv hela tiden. Som att jag vill stoppa tiden och den springer ifrån mig ist.. 
Jag önskade mig ett jävlaranama och blev bara mer klumpfotad. Haha! Det går inte att göra annat än skratta just nu. Jag är smått hopplös och jag hoppas han hinner ge mig nått att gå på innan han ger upp.
Ja, det var en parfym som luktade på affären.  Jag jag studsade därifrån med ett leende och tankarna nånstans som om jag tagit nått. Snön grät ner från trädens kvistar och jag vill bara åka pulka och bygga snögubbar. Men jag vet ingen som är så knäpp som jag som är intresserad av att följa. Och detta är en sån knäpp sak man vill göra med någon som man kan skratta med. Som kan släppa loss ♡
Kan du?
Det blev kycklingtacos så jag har kycklingsallad till matlåda på matchen i morgon. Blir nog bra. Allt är packat, högtalaren är laddad och jag har kryp i benen. Som det ska vara antar jag :)
Trevlig lördagskväll, sov gott //E

Ps: Cougar town är min kväll. Skön humor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0