gilla eller inte

Dag 2 i jobblivet och det dundrar in 10 nya bemanningar innanför dörrarna till vår lilla "bunker". Som tur är kan jag skjuta det framför mig. Jag gör ju slö-jobb just nu, men sen så. När slutade jag vara pedagogisk, varm och glad i nya människor i min vardag? Och varför gör det så ont när dom jag gillar försvinner? Sjukligt.. Dom är överallt. Fyllde upp byggnaden bra faktisk. Och ju mer jag tänker på det känner jag mig bara dåligare och dåligare. (Ja jag vet SÄMRE) Varför hejar jag inte? Varför studsar jag inte fram och visar att jag är här och finns i krokarna om det är nått? För det är jag ju..
Fast ska kanske vara nöjd endå för den här gången har jag inte haft mardrömmar och jag går inte åt motsatt håll som dom nya. Tillochmed sa hej och log när dom kom gående åt mitt håll. Så framsteg åt rätt håll endå :) 
Jag har blivit kallad 30plussare idag oxå. Har ett litet krig jag planerar. Så går det helt okej att äta var 3dje timme. Hm.. ja, handbollen har dragit ner träningstiderna av olika anledningar. Min säng är otroligt skön sen träningen drog igång. Och första skriket från mitt håll är genomfört. Skräckfilmsseminarium att någon tar tag i ens ben under bordet. Det är ju bra ni får skratta. Tänk för all del inte på mitt hjärta ;)

//E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0