känns bara så tradigt..

Dagens val ser alltså ut att vara: 
1.göra det jag vill 
2.göra det jag borde
Antingen ta och mata Mu's marsvin, springa en runda, diska, dammsuga och plocka undan.
Eller slöa, njuta, spela spel, se om nått roligare dyker upp och ev laga lite matlådor.

Hur tråkig jag än låter, bitter och otacksam, så vill jag verkligen inte jobba i morgon. Det känns verkligen skit tråkigt. Jag vet jag kommer älska att träffa alla och jobba stenhårt för att inte prata sönder dem. Men det kan vänta. Det kan vänta länge till.. för egentligen är det bara några få som verkligen verkligen är saknade och dem kan jag träffa endå. Så.. hur ska jag glömma att det är jobb i morgon? Inte permanent, men över dagen. Så jag kan njuta lite till.. inte släpa mig runt och fundera på vart jag ska gömma mig ;)
Och innan jag kommit fram till det har det gått många timmar av idag känner jag. Bara köra igång. Livet kanske bjuder på fler överraskningar om man kliver ur sängen och klär sig. Vad tror du?

Ha en bra dag!! /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0