kort, musik på film och kalla fötter

organiserad nördsång ;)
 
 
 
 Det är iskallt i min lilla lägenhet fortfarande. En kamin vore nått, undra vad R.byggen skulle tycka om och runt det ;) Nåväl, film och fotoalbum på agendan. Allt för att inte sova bort dagen vilket jag absolut skulle kunna tänka mig gjort annars. Jag är innerligt trött :P
Just, kvaliten på själva klippet över här är bara guld för örat, det är nått krux med hur ljud och bild är fixat. Poängen är ljudet iaf, för min del denna gång. Jag har mest lyssnat och galt med under filmens gång. Har nog sett den minst 10gånger för mycket. Men vill inte slå på en film som jag missar helt för att jag göra annat under tiden heller..
Och nu grävde jag mig in på youtube och där lär jag stanna. Musik musik musik!
Nu ska jag fortsätta klippa kort och fåtill Mu´s födelsedagspressent i gooood tid :)
 
Kramar//E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0